måndag 1 augusti 2011

Presenter


Min syster I hade fått välja ut ett tyg och jag sydde denna beppehat-glömde ta en separat bild. Ni får håll tillgodo med en suddig fult redigerad bild.


Här är en bild av tyget som kommer från ett påslakan. Jag stärkte med mellanlägg då tyget var så tunnt.


Min syster J fick en liten "väska" av detta tyg-blev en sminkväska. Finns tyvärr ingen bild på den. Men jag är sjukt nyfiken på vem som designat detta mönster...har ju antagligen inte så många läsare men om någon vet så hör av er!!! Tyget är en fyndad gardin.

Svågern C fick en väska för att bära pryttlar i-har inte ens en bild på det vackra djurtyget som jag tyckte passade honom.

Dagens visdom-ta alltid bilder på direkten ett alster är klart annars glömmer man bort det och blir rätt sur.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...