lördag 2 juli 2011

Mera haklappar






Att det kunde vara så roligt att sy haklappar...tror att jag mest är speedad över hur roligt det är att sy. Dessa större haklappar är ca 22*25 cm stora. De täcker hela överkroppen på min 5 månaders och står pall för spill och klet. Alla är i frotté.

Jag har bestämt mig för att denna modell ska kosta 75 kr 80 kr.
Till salu är: Se Eplabutiken.

2 gröna
1 orange/rosa med blommor (under de gröna)
1 gul/brun prickig
1 brun/rosa/röd blommig med rött kantband

Resten är för hemma bruk samt redan bortlovade. Skicka ett mail om du är intresserad. Frakt 12 kr tillkommer.

Jag har tänkt sy en mindre variant men har inte provsytt den ännu. Den mindre haklappen, dregglisar även kallade kommer att kosta 55 kr.

Den gula haklappen med 1 blomma är en applikation. Det funkade jätte bra att sy med 2-3 varv 3-stegs zick zack runt. Den ska tvättas och testas hemma för att se om det håller i längden.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...