onsdag 22 februari 2012

Å så kom hösten, sen vintern och jag återuppstod

Livet är bra trassligt å knöligt ibland. Mitt blev som en stor härva i höst. Nu har jag sakteliga rett ut och sorterat de flesta garnnystanen. Jag har brutit upp och flyttat 2 ggr. Den senaste flytten känns super bra och titta vad som fanns till mig:



Ett eget syrum!

Som vanligt slarvar jag lite m bilderna men tja det är ingen fotoblogg. Denna typ kvadratmeter ska jag idka kompaktpyssel på. Har insett att jag samlat på mig ofantliga mängder tyger samt att frånvaron av ork att sälja bort på Tradera skapat ett BERG utan dess like. Nåjo, det ska nog bli nån råd.

3 kommentarer:

Made by Ina sa...

Välkommen tillbaka ;)
Ska bli kul och följa dig!
Ska du sälja tyger? Jag är intresserad, eller vi kanske skulle kunna göra ett byte?

Marina

ria-ra sa...

Tack!

Byten är alltid trevliga. Ska fiska fram lite förslag under morgondagen =).

PysselKolibrin sa...

Vad mysigt med att syrum!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...