måndag 19 september 2011

Kulturmarknaden och Epla

Under devisen "Ingen minns en fegis" lastade jag bilen i lördags med bord och mina alster. Nervös är bara förnamnet på hur jag kände mig. Efter att jag andats lite och faktiskt fått upp sakerna började jag känna mig säkrare i mitt lilla hörn.

Sedan hade jag turen att få Cattis från Steampunkers som granne. Då fick jag någon att verbalt hålla i handen genom att få slänga lite käft =). Tack Kreativ Kollektiv för arrangemanget. Det var sjukt rolligt. Så här såg det ut i min hörna (hysteriskt bra mobilbild):


Stort tack också till er som handlade av mig och tack för berömmet, jag blir nästan lite blyg. Och ni som funderade på att specialbeställa eller köpa senare är hjärtligt välkommna att höra av er!!!

Här kommer Epla in i bilden. För er som inte är bekanta med den norska varianten eller för den delen Etsy så fungerar det på så sätt att man kan "öppna" en egen liten webb-butik via Epla. Jag kommer inom kort att lägga upp det jag inte fick sålt i min butik och det kommer att finnas en länk här på bloggen.

Sedan måste jag tacka systeryster I som hjälpte mig med ria-ra lapparna till mina alster.

Just nu planerar jag för nya produkter och väntar på att få hem mer tyg, bla Pompeja i en olivgrön/brun färgställning samt mer frotté.

Om någon där ute läser detta inlägg och känner er sugna på att ställa er på en marknad/loppis och sälja kan jag bara säga JA, klart du ska!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...