fredag 23 september 2011

Inspirationsbilder








Jag har börjat fota mina tyger. Dels för egen del men även utifall någon har önskemål om tyger till ett lapptäcke. Jag gillar verkligen färgerna röd, blå, grön, gul och brun tillsammans. Men jag ratar inget =) Det kommer lite mer runda mjuka blommiga pastelliga tyger vad det lider.

Måste bara rydda upp som norrmännen säger. Ibland tycker jag ord från andra språk passar bättre, ligger nästan något onomatepoetiskt i vissa ord. Rydda betyder städa. Hur som helst mottages gärna tyger från 50/60/70-talet. Vill du sälja något så hör av dig-eller kanske byta!

4 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Alla dessa vackra tyger.

ria-ra sa...

Ja, och flér vill man alltid ha =)!

Made by Ina sa...

Så kul att hitta en likasinnad ;)
Ser ut som du är lika tokig i att göra lapptäcken som jag ;)
Underbara tyger du har!

kram Marina

ria-ra sa...

Ja Marina, bara jag hittade lite undangömd tid så skulle det vara massproduktion =).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...